Our home


Lite bilder på vårat hem.
(äntligen I know enligt vissa).

Trappen som är ganska nydligen iordning gjord,
faktiskt väldigt nöjd med resultatet!
Blev så mycket ljusare.

Sen är det allrummet uppe.
Som äntligen fått lite på väggarna och en schäslong.

och sist men inte minst toaletten uppe
som ni sätt förut men nu med nya fina handukar!
Tog tusen år innan jag och Lindsay diskuterat och
 tittat på alla milioner handukar.
Finns hur mycket fint som helst på Prego
och hade jag haft pengar hade jag nog köpt hela butiken!

Men till sist blev det i alla fall
två stycken från Himla och två st från Pelle vävare.
Inte alls det jag hade tänkt från början
men himla fint blev det! ;)

Tusen tack till Lindsay!
och tack för de fina ljus äpplerna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0