stresstålig?

Har precis varit på BVC.
Vilken stress!
Pratade i telefonen med svärmor Ewa
när jag började blädra i min kallender.
Imorgon ska jag till bvc tänkte jag när jag ser att tiden var idag!
Panik!!!
kl var 11:28 och jag hade två minuter på mig.

Vi kom dit ca fem minuter försent
och såg antagligen ut som ett vrak.
Håret åt alla håll, osminkad, halsduken virrad alldeles för hårt tusen varv,
oknytna skor... måste jag fortsätta?

Haha ja det är jag i ett nötskal.
Brukar alltid komma försent till mina vänner annars.
Det konstiga är att när det gäller jobb är jag alltid i tid?
Hur kommer det sig?
Har jag nått i det undermedvetna som säger till mig att
nu är det viktigt!

Jaja den nya BVC sköterskan verkar i alla fall bra.
tack gode gud!
Vi har haft så många virrpannor nu.

Han väger: 7150 g
Och är 65,5 cm lång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0