Lovely to have a nanny.


Sanna kom hit idag och hjälpte mig att ta hand om Theo lite så jag kunnde yra
runt och fixa lite här hemma.
Det ser nämligen ut som att en bomb slagit ner.
Sen lagade hon lunch åt oss,
såå lyxigt!

Tänk om man skulle ha en nanny nån timme om dagen,
så skönt de skulle vara!
Han fick massa nya fina kläder också,
så bortskämd.

Han fick en svart kofta, gråa byxor, röd mössa
och super söta gröna tofflor från GeggaMojja.
Som ni ser på bilderna.

Tog dessa bilder alldelses nyss,
tror ni han är lagom trött på mig och min kamera?
Känns som att bilderna talar för det.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! bilderna talar verkligen för sig själva.

2010-09-01 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0