Laughter


Haha han är bra rolig våran lilla groda.


Mindre roligt när han kräks, kissar och bajsar
på sin mamma på mindre än 15 minuter!

Glamoröst det här mamma livet,
men jag är ju bara hobby snobb det kom vi ju fram till idag!
När jag köpte nya fina handukar från prego
där min älskade vän Lindsay jobbar.
Lovar att jag ska ta kort på dem också,
men man hinner inte med allt som ska göras.
Herregud några extra timmar på dagen eller en
extra armbehövs åtminstånde för att man ska få ihop det.
Trodde man skulle ha massa glassig tid över som mammaledig men ikke!

with love



Kommentarer
Postat av: Tova

Åh vilken liten sötnos :) Och det dä med att vara mamma-LEDIG är verkligen missvisande tycker jag, som du säger undrar man ju vart all den där oceanen av tid tog vägen :S

2010-09-28 @ 23:48:05
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0