The true story in photos.

Den lyckliga historien mellan två hjärtan
började på riktigt den 28 maj 2010 på två sjukhus...
Då det tredje hjärtat föddes.

Har satt man med värkar så det stod härliga till och mådde illa.
Kräktes gjorde jag också mitt i allt men det gör man tydligen när barnet passerar
en viss...resten av den meningen la jag inte på minnet.


Och sen kom han till världen, våran fina groda.
Det vackraste vi har skapat och lyckan var total...
Nästan i alla fall... vi saknade pappa Thobias så det gjorde ont i bröstet,
men endå så lyckliga att vi alla mådde bra.
Fast på olika håll.


Fina Malin ovetande om sin nya roll som gudmor håller honom så kärt.
Ett stor stöd till mig både psykiskt och fysiskt.
Inga ord i världen kan beskriva den ömhet jag känner för våran vänskap.


En trött kille i mammas famn.


En stolt mamma tar bilder och skickar till en stolt pappa som ligger på ett annat sjukhus.


En stolt och helt slut pappa som äntligen fick träffa sin son.

Så oändligt mycket kärlek till min lilla familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0