babyboom.

Nej det är 2010 ett alldeles perfekt år att få föda en liten knodd,
det kommer bli ett magiskt år.
Den enda lyckan jag kan se just nu.

Men till poängen med inlägget.
Det handlar inte om att flickor inte kan ha blått,
det handlar om att nästan alla kläder vi har är blåa och
lutar åt killkläder.
Dels för att våra vänner verkar tro att det ska bli en kille,
och dels är det väl slumpen.

Mina barn får ha vilka färger de vill,
de får gärna skimmra i alla regnbågens färger.
Men i början när ''grodan'' är en liten bäbis,
vill jag nog att hon ska ha rosa och han  ska ha blått.
En stor anledning är att man inte ser vilket kön det är på små bäbisar
och då har hjälp av färgerna.
Säg att jag är en tönt från 50-talet om ni vill men så tänker jag!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0