känsloladdat.











Världens bästa gäng var det som jobbade på Lillhagaskolan en gång i tiden,
nu ska vi splittras upp.
Det är en otroligt sorlig historia.

Jag är otroligt glad över att jag har fått vara med i 1½ år,
en resa jag aldrig kommer att glömma och en erfarenhet jag ska ta vara på.

Bilderna är från igår när vi var hemma hos Catarina,
en super mysig kväll med mycket skratt men även en del tårar.
Kommer sakna dem.

Theodor fick världens finaste body som ni ser på bilden
och även en jätte fin nattlampa som kommer bild på senare.

Lots of love.


Kommentarer
Postat av: Helen

Var så kul att ni kom!!!!! ... och håller med - verkligen så sorgligt... =(

2010-06-20 @ 20:54:29
URL: http://helgapropp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0