hard times.

Jag känner mig lite knäckt.
Har tagit hand om Theodor idag medans Thobias har varit och klippt sig
och målat klart i hallen och trappen.

Theodor har varit tjurig och jag har fått mjölkstocking.
Fy fan va ont det gör!
Helt sjukt, ville bara lägga mig ner och dö typ.
Har försökt massera och pumpa som tusan,
men det gör bara ont och kommer ytterst lite mjölk.
Man känner sig verkligen som världens sämsta mamma när man till slut ger upp
och ger honom ersättning samtidigt som jag säger att nu orkar jag inte mer.
Pappa får ta över.
Hur i hellskotta klarar ensamstående mammor av detta?

Så nu är Thobias och Theodor ute på en promenad.
Jag passade på att damsuga,
men insåg ganska snart att jag inte pallar det heller.
Nu sitter jag här och svettas och huvudet börjar göra ont igen.

ursh och fy vad jag tycker det är jobbigt just nu.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är fantastiskt hur många mammor klarar det. Ungefär lika fantastiskt som du kommer att klara det.

2010-06-30 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0