underhållande groda.

Gick hem ifrån jobbet idag.
Vaknade inatt av att det spände så otrolig i käkarna, sen kunde jag inte somna om pga
smärtan.
Proppade i mig alvedon och gick till jobbet endå, som en sliten zombie.
Som jag nog igentligen förstod skulle jag inte palla särsilt länge.
Alvedonen gick ur kroppen och jag kände att det inte var värt det.

Gick hem och däckade.
Nu sitter jag här många timmar senare och
fortfarande lika glad i alvedon.
Käken känns bättre men bihålorna och speciellt huvudet känns helt
galet ont.

Ska lägga mig i sängen igen nu när jag ätit och
suttit och tittat på magen.
Underhållande att titta när det rör sig efter våran lilla fotbollsspelare där inne.
Blir orolig dock att den kommer växa och bli förstor pga mina höga värden.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0