todays news.


Var med mamma idag i skärholmen,
hon behövde nya byxor and so did I.
Har letat efter ett par smala mamma jeans,
men det har varit lättare sagt än gjort.
But today was the day!
Hittade ett par på hm som jag gillade, fast 499 rikstaler kallar jag inte ett fynd.
Men vad gör man när magen växer fortare än man hinner med.
Ena dagen tycker jag inte den syns medans andra dagar ser jag ut
som ett svollo, precis som vanligt med andra ord.

Synd att det inte blev nån date med Filip och Karin idag,
Thobias är bra rolig.
Först säger han ja vi kan göra nått me dem,
men jag ska träna ikväll.
Då bestämmdes en lunch date.
Då säger han ja men jag måste byta lampa på bilen först.
Sen säger han att det inte går för han ville åka skridskor istället.
Det låter som att det är han som är gravid och förvirrad.

Börjar jobba i morgon och det känns som att jag kommer få världens chock,
gå upp tidigt och jobba sent.

Jaja jag har i alla fall byxor att ta på mig. :)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0