Not glad at all.

Jag blir så trött på orättvisan i världen ibland att jag bara vill lägga mig ner där jag
står i snön mitt på vägen och strejka.
Men va fan hjälper det?
För vem bryr sig igentligen om någon annans problem?

Jag trivs verkligen super fint på mitt jobb,
pga mina fina arbetskamrater.
Ledningen där emot är jag inte lika nöjd med.
Jag skulle kunna skriva en lista med saker som är orättvist både för mig
och andra på jobbet.
Det är inte okej,
men vad kan man göra?
Förutom att böja sig för dumheterna
och vara nöjd att man själv har ett jobb.
Besviken.

urshabusha.

ingen kärlek idag.


Gammal bild från i sommras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch! Vad har de gjort för dumt den här gången då..... Inget ovanligt heller juh..... suck

2010-01-08 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0