Lördagens bravader.








Vi åkte pulka efter fyrhjuling igår som ni kanske kan se.
Det var jätte roligt och gick jätte bra tills pulkan åkte in i en snövall
 där det tog tvärstop för mig och Johanna.
Vi flög som två vantar, Johanna slpg i hakan i pulkan och jag landade på nacken.
Tur det i stället för på magen.
Slog låret i pulkan innan ja flög över kanten,
så jag har fått min första lårkaka, grattis till mig.

Sen när jag vaknade nu i morse har jag skit ont i nacken och huvudet.
Helt mörbultad, måste ringa och kolla med Johanna hur hon mår.

Vi badade ju i mamma och pappas ute spa också,
skönt.
Killarna sprang och rullade sig, de tokarna.
Johannas nyfärgade hår blev grönt av kloret i topparna, stackar.
Inte våran dag igår.
Även om det var mysigt att träffas för en gångs skull.






Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0