crazy night.




Åh Lord,
Vi hade nog lika kul hemma med allt vårat flum som
när vi gick ut på krogen och rocka röv.
Men frågan är får man vara på krogen när man är gravid?
Ja säger ju jag såklart eftersom vi var där igår,
men ärligt talat?
Det syns faktiskt inte att jag är gravid, det ser bara ut som jag har
käkat lite extra julskinka.
Varför skulle inte jag kunna vara ute och dansa en sväng med min bäbis?
De flesta hälsade bara glatt och grattade,
några undrade vad jag gjorde där med min bäbis i magen.
-Den gillar att dansa sa jag bara glatt till svar.

Jag förstår om folk skulle reagera om jag var tjock som att jag var i 9:e månaden,
eller om jag precis skulle ha fött ut ungen.
Men som nu, ska jag bara sitta hemma och glo då medans pappan till barnet och vännerna är ute?

Sen att det blev lite tokigheter pga krogmiljön är en annan sak.
Jag beställde en alkoholfri drink i baren när min älskling kommer för att hälsa på oss.
Han ställer sitt glas precis framför mig och det är ju klart jag råkar ta det!
Tar en klunk redbull-vodka samtiigt som Sofie slår mig hårt i sidan och jag håller på att sätta
skiten i halsen, eftersom jag hatar smaken av redbull.
Thobias är för full för att fatta vad som händer först.

Snurrigt kan det bli.
Och bäbisen har precis fått smaka alkohol.
Då vet ni om det kommer utväxlas till en alkolist.

Snart blir det Harry Potter maraton.

Love.

Ps. Ser jag gravid ut tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0