2010 bloody fantastic.


Det var absolut ett bra år det där 2009 som nu är historia.
Men 2010 kommer att bli ännu bättre.
Det kommer inte vara i närheten av någonting som vi förväntar oss,
det kommer vara helt oförglömligt och fantastiskt på sitt sätt.
Jag fattar fortfarande inte att vi ska ha ett barn.
Min stora kärlek och jag,
vi är två lyckliga dårar.
Åh jag längtar redan till nästa Jul och Nyår.
Tillsammans med den lilla familjen.

Kvällen igår var jätte mysig och vi har funnit två nya vänner,
eller det är i alla fall nya för mig inte för Thobias.
Bilder kommer komma.

With lots of love to the 2010 ,
that's gonna be a fantastic year.
Looking forward to it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0