sjukling





Jag är sjuk mina vänner
och just den här veckan är jag mer än sjuk i huvudet.
Jag har fått magsjuka.
ursh och fy.
Var hur glad som helst igår eftermiddag för jag kände mig lite bättre,
jag gjorde ansiktsmask och tänkte nu är jag nog påväg att bli frisk.
Trodde jag ja, hade inte ätit nått på hela dagen.
Sen kom Thobias hem med mat åt mig,
vem tror ni satt på toan resten av kvällen då?
Trodde jag skulle dö,
eller att bäbisen skulle ta skada.
Men det är tydligen lugnt, grodan mår bra i sin lilla skyddade bubbla där inne.
Jag måste bara tänka på att dricka massa vatten
och det känns ju inte alls omöjligt när spyan sitter i halsen?

Varför känner man sig alltid lite piggare mitt på dagen,
men att morgon/ kvällen är ren och skär dödsångest?

blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0