Rutan



Fick min beställning från Nelly idag i brevlådan,
trevlig överaskning så här på tråk fredagen.
Är frisk från min magsjuka nu,
men kände att jag endå borde hålla mig från jobbet även denna dag.
Även om jag helldre hade gått dit än att sitta här och stirra.

Hur som helst hade jag beställt den här toppen från
Ruth med fler.
Som gjort för mig eller hur? ;)
Snygg bakifrån men mindre rolig framifrån.
Men den får duga, där emot åker tightsen tillbaka.
Alldeles för små tyvärr.

Sen provade jag att köra mitt bena och min vanliga sidbena.
Nja behåller nog mitt gammla vanliga jag.

Känns skönt att piffa till sig lite efter flera dagar i sängen,
känna sig lite fräch.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0