F'ck this day.



Min dag idag har verkligen varit upp och ner.
Insåg imorse när jag tittade på kvittot att puckot i kassan på hm i skärholmen dragit min klänning två ggr.
Hur trött får man bli?
Super söt personal på hm i södertälje styrde upp problemet åt mig.
phuu...

Sen svängde jag förbi ica för att handla lite mjölk,
sen fick jag inte ihop vagnen och jag frös så mycket om mina fingrar
att de höll på att trilla av.
Jag stod där säkert en kvart och ville bara lägga mig ner och dö.
Fick inte ner knappen så jag kunde fälla sätet heller.
Tillsist fick jag ihop den och slängde in den i bilen då fick jag massor av snö i nacken
från bakluckan.
*dubbel suck*

Theodor där emot skrattade bara gott åt sin mamma.
Va fan skrattar du åt?
Det är ju ditt fel, din dumma vagn!
Han bara gurglade ännu mer åt mig
och tillslut fick han mig att skratta också.
Då såg han nöjd ut den lilla grodan.
Mission complete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0