christmas tree



Länge har jag tjatat om en gran,
Klart man måste ha gran right?
Min fina kärlek hade i alla fall ställt upp en fin gran när jag kom hem igår.
Så fint och nu är det så mysigt här hemma.

Tyvärr hade vi bara vanliga tråkiga kulor från Ikea,
så det måste införskaffas nya.

Men bevis från Filips pch Karins fina gran har Ikea nya fina kulor!
(vem följer med mig?)

Gick förbi Åhlens och Indiska efter jobbet igår när
T hade berättat om den trevliga nyheten om den inhandlade plastgranenen.
Men shit vad dyrt det är med alla de fina kulorna!
Tänk att man ska fylla en hel gran!

Så jag kom på en ny fin tradition jag och Theodor ska ha i framtiden.
Varje år ska han få välja ut en ny fin kula som ska få hänga i våran gran.
Tillslut kommer det ju finnas massor med fina kulor :)

Men eftersom han är så liten så valde jag i år
och jag valde faktiskt två.
hihi!
Säg hej till Mr Pigg och Pellie elefant.
Självklart hänger även våran sköldpadda Gustafo i grananen,
han är redan lite av en vetteran.

Nu saknas bara polkagrisarna.


Kommentarer
Postat av: linda

åhh va fin! den traditionen hade vi hemma när jag va liten :) lr tomten (mamma) gav mig, pappa å nicke en varsin kula varje år. så det var nästan samma. fast utan att vi fick välja, men d blir väldigt personligt! längtar efter dig! puss

2010-12-17 @ 15:53:39
URL: http://lindaedling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0