Shoes, good shoes.



Jag och båtarna ska snart ta oss till jobbet.

Var ju med mamma och titade på nya skor,
promenad/löpar skor.
Ni som känner mig vet ju att ja går som en kratta.
Jag har grav överpronation och går snett innåt p.g.a min snea höft.
Som jag förövrigt skulle ha opererat men eftersom min läkare dog nån vecka innan oprationen blev den inställd.
komiskt.

Hur som helst
fick vi hjälp av en kille med vilka skor vi skulle köpa.
Jag fick ta av mig skor och strumpor och vika upp byxorna så han skulle se.
Han undrade hur jag kunde gå överhuvudtaget utan att ha skit ont i hela kroppen.
Han sa att min överpronation har skadat mina fettkuddar som är kroppens naturliga stötdämpare
så jag går bokstavligen bara direkt på benet.
Han frågade om jag hade ont någon annanstans och jag har ju fått ont i rygg/höft men det är ju nu
 under graviditeten.
-Inte nacke/ axlar frågade han?
Eh jo men där har jag ju alltid ont...
Mm undrar varför?
Haha allt blir så självklart,
kommer ihåg när han sa det att min ''ryggknäckare'' sagt det.
Att jag skulle kolla upp bättre skor.

So now anyways,
så har jag ett par schyssta skor i en storlek för stort för att få plats med
mina special inlägg.

De är otroligt sköna och jag är tacksam att min snälla mamma tog tag i det.
Annars hade jag fortfarande gått runt i mina fina converse och klagat på ont i fötterna.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0