obehagligt.

Höll på att svimma när jag stod i duchen igår.
Kände mig lite illamående när jag stod där men sen fick
jag en en stark känsla av att vilja spy, mina ben ville inte bära mig längre och det
svartnade till.
I panik stänger ja av duchen och sätter mig på toaletten och ropar på thobias.
(det blev väldigt blött i badrummet)
Thank god att han var hemma!
Mitt blodsocker låg på 3,1.
Så konstigt känsla eftersom jag mådde illa fattade jag inte själv att jag låg lågt.
Desutom hade jag ganska nydligen ätit och glömt insulinet.
Vad kom känningen ifrån?

Obehaglig tanke.
Tänk om Thobias inte varit hemma?
Han hade ganska nydligen kommit hem från sin match.
Jag hade antagligen inte suttit här.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0