Start of the week.

Måndag, ursh vad jag inte vill gå till jobbet i morse.
Vaknade kl:04:00 av att jag låg på 2,8 i blodsockret.
*suck* Seg morgon.
Måndagar är alltid värst,
alla barn är uppe i varv och det slår aldrig fel.
Är det för att barnen glömt bort alla regler under helgen?
Mysterium.

Dagen var faktiskt inte så farlig trotts att det låter så.
Hade reflektion med Maria idag och hon tycker att jag är duktig
och gör ett bra jobb.
Det kändes faktiskt jätte skönt att höra,
för ibland känns det inte som att man gör några framsteg alls.
Många bäckar små.

Men jag trivs på jobbet som jag alltid gjort och det känns ju toppen.
Även om arbetsuppgifterna ser helt annorlunda ut idag.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0