Med en liten tår på min kind.

Tusen tack till alla barn!
Så underbart socker söta i sina klänningar och små skjortor och slipsar.
Alla var så duktiga trotts att det var pirrigt och väldigt långtråkigt för en 6 åring att stå och sjunga i hundra år.
Flaggan vaggade på sin stång i år igen och jag blev alldeles nostalgisk.
Min första skolavslutning utan att det var min egen.
Niorna stod och grät och jag kunnde knappt hålla emot tårarna.
Jag minns våran sista avslutning som igår,
Jag och Jossan som Konferencier, många tårar och en hej dundrande fest!

Det här året har gått fort,
 jag började och avslutade min tid på björkesta som vikarie
på förskolan.
Jag fick massor av fina blommor, massa god choklad och fina ljus!
Tusen tack!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0