Kan inte mina tankar bara hålla käften.

Phhuu ska lägga mig och sova, helst skulle jag villa stänga av hjärnan och lägga huvudet på sängbordet.
Jag har länge tjatat om att få semster från mig själv.
Vi unga tjejer är det mest drabbade av ''stress'', - No shit miss sweden!
Kan inte mina tankar bara hålla käften!
Jag sätter mig själv på repeat, - Allt löser sig, det gör det alltid, jo det fixar sig tillslut.

Jag säger inte att det inte gör det, för det gör det faktiskt nästan alltid i alla fall.
På ett eller annat sätt. Men varför är man då så stressad?
Jo för man vet att det alltid kan bli bättre.
I bland önskar jag att vi kunde leva utan vissa vetskaper.
och i bland önskar jag att jag kunde få sova en natt utan mitt huvud.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0