Han håller mitt hjärta varmt.

Man kan inte ha det bättre än vi har det.
Jag blir lika glad och förvånad varje gång jag tänker efter att det verkligen är jag och Thobias.
Jag har fan letat runt om i världen.
Eller igentligen har jag väl aldrig ''letat''.
Men jag har provat mig fram här i världen.
Medans killen i mitt liv har stått framför näsan på mig hela tiden.
Lustigt tycker jag,
men jag är verkligen så nöjd.
Så nöjd att det blev vi nu,
för hade det hänt förut när jag levde mina wild and crazy år.
Hade det aldrig hållt.
Det hade inte spelat någon roll vem det var,
ingen hade kunnat få mig vingklippt.
Jag var inte redo att landa då.

Nu är jag där.
Jag är redo.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0