Australien dröm.

Jag hade den konstigaste drömmen.
Eller en konstig dröm för jag har nog drömt konstigare.
Hur som helst så drömmde jag att Sofie hettsade mig att vi skulle åka till Australien.
Vilken bra ide tyckte jag!
Allt annat var som bort blåst, jag hade packat väskan och vi satt på en buss.
Nej kom jag på sen jag har glömt mina nya favorit sandaler (mina svarta som jag tycker e så sköna från H&M)
Jag kan inte åka utan dem och jag har ju inte ens ett par flipp-flopp!
Fast då kom jag på mig själv att jag kunnde köpa mina favorit  havaianas där.
Och ett par nu på hm som fick duga så länge.

Jag började tänka på alla vi kunde hälsa på, hur det såg ut och förklarade allt för Sofie.
Helt plötsligt kommer jag på att jag inte har några pengar och att jag inte alls kunde åka!
Herre gud jag kan ju inte lämna Thobias hemma!

Haha då sa jag hej då och lycka till och lovade maila henne alla Tips och kolla med några vänner
 om de kunde
 möta henne.
Sen gick vi åt skilda håll.

Helt sjuk dröm!
Vad ska den betyda?

xxx


Saknar jag Australien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0