hela sveriges bakis dag, får det lov att vara en drink?

Jag är väldigt jobbig, klockan är bara barnet när slår upp mina tunga ögonlock
denna ''hela sveriges bakisdag''.
En sån här dag har man inga rättigheter eller skyldigheter men man ska fan ligga
i sängen halva dagen.
Kan denna jobbiga människa som jag är det?
Svaret är givet för jag sitter ju här.
Fan vad jag hatar att vara bakis av den enda och enkla anledningen att jag inte kan sova,
jag är lixom för upptagen med att vara bakis.
Det som känns snäppet värre dock är att jag vet att det kommer bli värre,
min bakishet blir värre när jag har varit uppe ett tag och jag får ett stort lass med ångest.
Ångest är ett ämne vi inte ska gå in på bara toucha på ytan.
Alldeles för jobbigt för att fördjupa oss, jag tror att ni vid det här laget have got the point.
Stackars er om ni läst hela den här onödiga texten med min bakis-ångest,
men tack ska ni ha i alla fall.

På återseende.

love

Kommentarer
Postat av: jelica

Jag är likadan stumpan, därför jag sitter här med ett glas vätskeersättning och huvudvärkstabletter... =(

2009-01-01 @ 09:53:01
URL: http://jelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0