Godmorgon världen!


Här är jag den nakna sanningen, morgontrött men lycklig.
Dagen började dock inte så bra med en känning,
inte den bästa starten på en sån bra dag som idag är.
Stort Grattis till mig själv
23 år
denna vackra dag.
Fast va fan hände?
Var inte jag nyss fjortis?
Jag är helt säker på att tiden gått alldeles för fort!

Nyfärgat hår har jag också, syns det?

Tack alla underbara som var uppe med tuppen och skickade en tanke till mig.
Ni är ju för underbara.

Ikväll gäller det.
För en stund ska det gammla stallet förvandlas till ett party-place
fyllt med fantastiska människor!

Jag längtar!

xxx

Kommentarer
Postat av: jelica

Jo, tiden går alldeles för fort. Men GRATTIS på födelsedagen... i efterskott :)

2009-02-01 @ 10:29:50
URL: http://jelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0