-Titta där! - Du är kär!


Öppnade i morse och stänger i morgon.
Trött i mössan.
Men jag trivs faktiskt väldigt bra på Lillhagaskolan.
Får hoppa runt och göra lite allt möjligt.
Är både förskole fröken och fritidspersonal för klass 2-3.

En av fröknarna kom fram idag och var så
glad för att hon fått reda på att jag och Thobias är tillsammans.
Haha så söt.

Ett av barnen fick en chock när hon fick reda på att jag var kär,
men ett annat sa bara tillsvars
- meh hon är ju vuxen!
Och den 'ursäkten' godtogs tydligen för hon nickade bara lite lätt
och lämnade ämnet.

xxx

Kommentarer
Postat av: S a n n a

SV: Javisst är dom! (^^,) Funderar på att lotta ut en såndär cupcake framöver ifall du är intresserad!



p.s -du kan ju lägga till mig på bloglovin om du vill så missar du inte tävlingen och fler plattor!

2009-01-27 @ 20:59:23
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0