The cinema :)




Jag och Johanna alias Svampen
Var på bio idag och såg Bolt.
Filmen var ju sådär och sällskapet var grymt.
Otroligt nöjd att jag fick välja film eftersom Johanna valt två ggr i rad och då valt
''mirrors'' och ''The unborn''.
Viket är två skräckfilmer med garanterat mardrömmar på köpet av en biljett.
Fan det var inte många gånger i The Unbord so man kunde andas ut.
Det här var dock nog sista gången jag valde...

Hur som helst tyckte jag det passade med en Barn film och speciellt när Johanna
sa sist att jag lockade fram barnet ur henne.
Vilket jag bara ser possitift!
Herre Gud jag jobbar ju med barn
och man blir väl som man umgås eller?
Hahaha.

Kul att vi tagit upp våran gammla syssla.
Gå på bio var vad vi gjort för att mötas upp halvvägs innan
vi kunde dra runt i nattlivs vimmlet.
Now we'r back and I like it,Är ni snälla killar kanske ni får följa med
nästa gång.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0