Mer flyt åt folket.

Var på gravid vettengympa idag och det va jätte roligt.
Ledaren var det drag i och hon pratade mycket om graviditet och barnet i magen.
Det roliga var att Malin var med som inte är gravid och hon kände sig nog lite mal placerad.
Men passet är endå håll igång, även om det är lång avslappning också.
Att ligga och flyta på slutet är min och Malins favorit syssla,
mer flyt åt folket!

Tror det är bra för mig som också känner mig lite
på fel plats när hon snackar om barnet i magen,
men så kommer jag på att fasiken jag har ju ett barn i magen!
Det är bra för mig att vara där så jag ska börja fatta det någongång.
Tack Malin för att du står ut med bäbis snack och hänger med.

Sen lärde vi oss någonting annat idag också,
de går att pruta på sydpoolen också. :)

Tack för idag,
slut för idag.

Love


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag gillar när vi flyter. På onsdag ska vi flyta i 30 minuter, skööönt! Med all detta bäbissnack så kommer jag få moderskänslor när din lilla bäbis kommer till världen. Kram på dig vännen!

2009-12-07 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0