Lovely day.




Med blixt.

Utan blixt.

Jag har varit och klippt upp frillan lite hos världens bästa Christina,
typiskt att jag var så dum och inte boka färgtid men ja köpte toning av henne i alla fall,
så när ja orkar palla mig upp ur soffan kanske ja tonar håret.

Sen tänkte jag att jag skulle springa ner på stan och kolla lite fort innan träningen
om det fanns nått ja kan ha på mig på julbordet med jobbet på fredag.
Nja svårt att hitta nått men när jag gick in på h&m blev jag glatt överaskad att det hade
Sonia Rykiel lansering med underkläder.
Jag kollade in den på nätet men kände att det var onödigt att beställa då man inte vet
storlekarna.
Tyvärr passade inte någon av de super snygga med bh:arna med ränder.
Och det fanns inga randiga trosor kvar, de va så snygga.
Men ja köpte ett 3 pack, ni ser två på bilden det tredje har ja på mig,
super sköna.
Färgerna Pink, black och violet.
Sen köpte jag ett par rosa hipsters också.

Sen skulle jag köpa diskmedelpumpen som jag tjatat om i evigheter men
inte kunnat bestämt vilken färg och nu fick det bli rosa och svart.
Nöjd med resultatet.
(förutom den gröna diskborsten som går bort).

När jag väl var i butiken såg ja att det hade bra pris på de älskade
och hyllade marimekko skålarna.
En enda lila stod där ensam kvar,
och med min favorit färg som det är kunde jag helt enkelt inte låta bli.
Fy på mig.
Det roliga är att när jag väl gick mot kassan och skulle betala,
blev det helt plötsligt en blå skål ja höll i.
What!?
Tog ja fel färg nu?
Tjejen i kassan förklarade att den blev blå i ett visst ljus.
Coolt, även om jag bara vill att den ska va Lila.
Som ni ser på bilderna är den blå när ja tar med blixt
och lila när jag har utan.

Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0