beslutsångest


Det finns tusentals (känns det som) böcker som du fyller i om ditt barns första år.
Så frågan är hur ska man veta vilken man ska välja?
Jag har tittat på lite olika ställen som har sånna böcker och så bestämde jag mig för den här
som ni ser på bilden ovan.
Den var uppdelad i olika delar och så fanns det en liten mapp till varje del för extra grejer.
Men sen gick jag till en annan bokhandel för att kolla på bäbis böcker,
där jag förövrigt köpte boken,
- Du ska bli pappa av Dick Sundevall som jag fått tips om och som jag så långt jag läst tycker e toppen.
(med hopp om att Thobias kommer läsa nån rad, det är ju trotts allt han som ska bli pappa).

Där fanns det i alla fall ett jätte stort utbud på sånna fylla i böcker och många fler än de jag sätt,
borde jag gå tillbaka och kolla igenom lite nogrannare innan jag bestämmer mig för den här?

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0