Att glädjas åt det lilla.



Vi pysslade med barnen på fritids idag och då
ville jag också passa på att göra nått roligt.
Så jag började med stjärnan, sen ville jag göra ett hjärta.
Det gick sådär...
Fick damp och ville säga några väl valda ord och hiva skiten.
Men snälla Gizi kom till undsättning och räddade hela min eftermiddag.
Hon fixade mitt hjärta och gjorde de dubbelt så fint med hennes magic fingers.
Men vi skrattade gott åt mitt dåliga tålamod och konstaterade att det behövs tränas
upp tills min egen plutt kommer ut.
Jag tror dock att graviditeten har försämrat mitt tålamod något.

Sen i alla fall när jag skulle rusa iväg för att hinna på träningen,
så fick jag hennes super söta ängel som hon gjort.
Hon sa att det va jag, haha med glasögon och allt,
visst är den lik? ;)

Tack snälla Gizi,
jag blev verkligen super glad!
Den ska få en fin plats här hemma.

Love


Kommentarer
Postat av: Helen

Den var verkligen fiiiin!!! Hoppas att jag oxå hinner göra nån sån där grej =)

2009-12-07 @ 20:51:18
URL: http://helgapropp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0