yesterday.

Ursh ont i huvudet, vaknade med lågt blodsocker vid 07:00.
Woho super kul på sin lediga dag.
fuck rent ut sagt.

Sjukt stressig dag på jobbet igår,
Vi går kvar på sommar schema fast hela fucking sthlm har börjat jobba känns det som,
vilket sätter oss i en underbemannad sitvation, vilket innebär stress och typ magsår.

Igår rasade mitt tålamod när det gled in en jävla typ,
tränger sig före alla i kön, pratar högt i mobilen typ så här lät det
.
-öö ba yao mannen, ja ba dra å knulla dig. slut citat.
Jag säger lite snällt att han får ställa sig i kön som Alla andra.

Han svarar typ
- Nej va fan de går ju fort, ta betalt nu istället 'massa fula ord'.
Jag lackar ur totalt men inser att det är bara ta betalt annars kommer han ställa till med ett
jävla liv.
Men jag kan inte hjälpa att jag blir så upprörd och arg att jag trycker pengarna så hårt i hans hand att han slår i
under sidan av handen i bänken när han ska ta emot pengarna och skriker rakt ut.
Typ alla fula ord han kan och avslutar med ett din otrevliga jävla 'någonting någonting'.
Och dumma jag måste ju såklart svara och skriker typ 
- Ja för du är ju så jävla trevlig!!
Jag hade turen med mig att han faktiskt bara gick, annars hade det kunnat bli ett jävla liv.
Men samtidigt som han går börjar jag inse att alla kunder tittar nyfiket och mina två kollegor ger mig en
stöttande blick och you go girl komentarer.
Jag skäms för hur arg jag blev och ursäktar mig till alla kunder en efter en medans den röda färgen i
ansiktet sakta avtar, både från ilskan och från skammen för den.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0