make up store.

I dag har jag varit på Make up store i sthlm, Åhlenshuset.
Jag fick ju en make up kurs som de har för 495 kr av mina underbara vänner i födelsedags present.
Äntligen bokade jag in kursen och hade en riktigt trevlig stund med Julie.
Hon var jätte trevlig och bra, Lycka till med din nya utbilldning :)

Solen har lysst lika stakt som mitt dåliga humör idag (efter kursen som var toppen),
eller ojämna humör kanske jag ska säga.
Har slarvat med mina p-piller och fått min mens som alltid är lika roligt,
varje gång faktiskt slår aldrig fel.
Så pga min period of time har jag inte tagit en enda bild.
Ni får inte se några fina äta glass i solen kort,
inga på min fina make up som söta Julie gav.
Nothing.

och nu så här i efterhand kan jag tycka att det var mycket tråkigt
utan kort.
tusan.

love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0