my girl caroline!




Den här flickan stod i min väg
på min livs resa i Australien
 Där vi sprang vi på varanda
Hon fastnade
 nu kommer hon finnas i mitt liv för alltid

Vi har en tendens att vara i olika länder
när hon var i England var jag i Sverige
när jag flyttade till England, flyttade hon till Sverige för att plugga i Uppsala
när jag flyttade hem igen så har vi varit upptagna tills nu
äntligen kom hon till Nykvarn.

Tusen tack fina Caroline
för en otroligt trevlig och annorlunda kväll.
Taxi resan ligger lätt på topp 5 listan!

En dag önskar jag att vårat ''swedish''(norge) dream team som vi skapade
kommer ha återträff.
Vi är ju tyvärr väldigt utspridda
då vi förlorade ett par till Australien.



Momorys from the time back then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0