phu det är tuffa tider för en del, för en drömmare...

Pappa säger att jag ska komma hem och försöka någon annan gång
när ekonomikrisen är över.
Flera butiker tar inte ens emot cv:n och många avvaktar vad som komma skall.
Bra timing.
Min vanliga tur?
Jag visste att jag skulle ha lyssnat på min magicball och stannat hemma.
fucking fuck.
Nu vill jag bara hem och pussa på min älskling
Varför skulle jag lämna honom där hemma ensam i höstmörkret?
Vi skulle ju mysa ihop med våra mössor, halsdukar och vantar
och leka drakar
Förlåt.
Vad är det jag försöker uppnå med mitt liv?
Ursh, vad jag önskar att någon bara ger mig en karta eller lista
med saker jag ska göra och ta vägen med mitt liv.
Någon?

Jag älskar min pappa by the way,
han är världens bästa.

Kommentarer
Postat av: Liza

see you soon.... då kan vi ha fest...

2008-10-07 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0