good night,sleep tight,wakeup bright in the morning light ;)

Sofie sover och jag förbereder mig för att krypa ner.
Lång med väldigt trevlig dag idag.
Som ni såg på bilderna hängde vi här i krokarna i Guildford.
Lite dyrt att åka till London varje dag.
Guildfords shopping utbud var faktiskt väldigt stort och bra
men dock inget Primark!
Skam.
New look hade sjukt mycket fina skor och jag dog
och och fortfarande döende när jag tänker på det.
Ursh va jobbigt det är när man varken har pengar elle vetskap när man kommer få några.

Söta Sofie pratade med Mamma idag och fick några tårar fällda.
Jag förstår henne verkligen, att inte veta vad som komma skall och att inte veta nästa gång hon kommer
komma hem är påfrestande.
Men jag har ju lixom redan gjort det här så jag tänker lite annorlunda.
men känner med henne, för jag vet ju hur det känns.

Allt är fortfarande väldigt förvirrande i min lilla hjärna, vilket inte heller kan vara det lättaste
för Sofie, men fan va jag tycker hon är duktig.
Hon växer för varje dag hon är här och det glädjer mig.
Jag ser hur hennes självförtroende växer ju mer hon pratar Engelska. (speciellt på fyllan)
*skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0