Godmorgon!

Dagen började ändå rätt bra, vaknade av mjuka kyssar
upptäckte senare en nedsmugglad kärleksförklaring i min väska
Då känner man sig älskad.

Man ser fram emot dagen.
Kör mamma till jobbet i kylan,
får inte upp tanklocket på 100 år p.g.a dålig IQ och kyla.
Mamma låser dörren med hennes nyckel och lämnar den inte till mig
även fast jag faktiskt sa åt henne!
Utlåst, fucking great!

Ringer min stackars sovande syster och väcker henne,
fick hennes nycklar i alla fall så jag slapp åka hela vägen in till mammas jobb igen.

Sen på toppen av isberget fick man en liten känning
Diabetes är väl bra härligt att ha?
NOT!
Blev i alla fall att äta lite cheerios som jag älskar.

Fick en fin bild i alla fall när ja stod och skrapa rutan. :)


Glömska mor.

Skylt på min systers dörr.

Söta Maja och Kelly blir alltid lika glada när de får besök.

Kelly tar alla chanser hon får till att bli klappad på magen.

Kommentarer
Postat av: Tove

bild nr1 var riktigt fin!

2008-10-30 @ 15:18:41
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0