You can do it!

Hello lovers!
Jag är i full gång och sätter jag mig ner nu då är det kört,
då somnar jag innan ni hunnit säga -pirater dricker rom!
Pysslat som bara den idag och vissa stunder måste jag säga att det var mysigt,
men mest stress för oss fröknar att få allt gjort så alla barnen skulle hinna göra allt.

I morgon börjar jag 06:30 och slutar 16:30
förhoppningsvis kan jag gå lite, bara lite tidigare.
Vi har kaos med många sjuka, eller 'borta'.
Så kan det gå om inte haspen är på!

Nu ska jag snart på Hockey,
hejja SSK!

Hmm vad ska jag göra nu så jag inte somnar?
Måla?
Läsa?
Nej fan inte kan vi läsa då somnar man ju bums!

Musik, nu!
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön kväll!

kramar!

2008-11-20 @ 21:02:44
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: NIKI

har bytt adress nu! spana in nya bloggen om du gillade blog by niki!

2008-11-21 @ 11:39:05
URL: http://scandoblog.viceland.com/niki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0