Thos is my life, my ''Jonsson'' life.

Fasiken jag har gått och skaffat mig ett riktigt svenson liv.
Eller alltså ett ''Jonsson'' liv.
Jag måste säga att paniken över det har funnits där men i det stora hela
är jag faktiskt riktigt nöjd och det är det som är det till ett riktigt svenson (Jonsson) liv.
Att jobba 8-17 måndag till fredag, komma in i vardagsryttmen och sen vara nöjd med det,
helst ska man gå och kolla på innebandy på lördags förmidagar och annars bara umgås med sin partner.

Nu saknas ju bara Villa, Volvo och Vovve sen är jag klar, jaha ja man skulle tydligen ha bäbis också?
Jaja jag vet, jag har en lång bit att gå men jag tycker jag har kommit en bit på vägen?
I meen c'mon, i'm not used to this normal life with a job. :)

Jag har till och med varit på bibloteket idag för att låna böcker om barnpsykologi,
känner att jag vill försöka förstå dem bättre och för att jag ska kunna hjälpa dem mer.
Visst är jag duktig?
Jag känner mig i alla fall väldigt ambitiös.
Kul att jag fick två veckor till på vikariatet,
får se sen hur det går nu med just den här ena killen som jag är anställd för att hjälpa,
går det som vi vill så kanske jag får ett ännu längre vik och det vore super roligt!

Nu ska jag hänga tvätt åt min älskling för han är på träning.
See ya!

(sorry för den dåliga uppdateringen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0