Tiden i Sverige har gått så fort!



Stöd Prostatacanser och köp de blåa bandet!
Visst e vi läckra!? Rolig grej måste jag säga, sprang på några på stan också som körde samma grej och vad glad man blir! Vi gör ju faktiskt någonting gott och plus att vi spred glädje runt omkring oss!

Senare på kvällen gick de hett till på Snaps kan jag medela, fan va ja saknar mina vänner hemma i Sverige man vad kan jag göra? Hugga mig i två bitar eller bli millionär är allternativen jag kommer på?
Jag ska nog försöka satsa på allternativ två.

Annars har det varit alkohol inblandat i mitt liv i en vacka snart och jag är inne på den 6:e dagen idag.
Lördags kvällen och jag ska gå ut i Sthlm, jag vi får ju se hur det här slutar.
Sen får jag åka hem och ta in på rehab (skämt och sido).
Sjukt skoj har jag haft hittills i alla fall och ledsen är jag för att kameran har legat hemma när jag varit ute på äventyr, det är väl typiskt?

See ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0