GAAHHH!

Jag ska prov jobba på Tisdag!
Han ringde mig alldeles nyss och frågade om ja var intresserad av att börja jobba där, haha jag var på interjuv igår!
Han är rätt rolig den gubben så ja tror det kommer gå fin fint, men samtidigt är man ju alltid lite nervös.
Hoppas ja fattar va alla säger och hoppas ja trivs me de andra i personalen, hoppas ja får jobbet för guds skull!
Hoppas ja slipper köra bil de första jag gör!

Han frågade om jag kunde komma i morrn med vi ska ju åka till Ikea, så ja sa att jag skulle bort!
Han brydde sig inte, inga problem sa han kom på tisdag i stället.
Sen sa han - och du bryr dig inte om klädseln vi är surfers, you know how we dress.
 Haha ska ja ta det som en pik att ja bryr mig för mycket?
De måste betyda att man får ha flipp-flopps and I Love that! (lite för kallt än dock)
 Men jag saknar mina flipp-flopps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0