Vad är det för en dag?

Vad är det för en dag?
Det är ingen vanlig dag för det är Lindsay's födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Ursh vad jag önskar att jag kunde vara hemma i Sverige och fira dig nu, jag vill det så mycket att
jag får kramp i käkarna.

Då skulle vi strosa runt på stan för att sedan åka hem till din mamma och äta tårta, dricka vin, prata gammla minnen, nya upplevelser och skratta så vi krampar.
Sen skulle vi fixa i ordning oss för utgång och dricka ännu mer vin, gå ut och träffa alla gammla vanliga,
dansa natten lång som om ingen annan var där, sen skulle vi på något magiskt och underligt sätt ta oss hem och dela natten tillsammans smått illamående på toaletten.

eller har allt det här redan hänt förut?
Haha oj då, undrar hur det skulle sluta den här gången då...
fast det kommer vi ju aldrig få reda på...ursh va sorgsen jag känner mig nu.
Jag vill vara där du är, varför är jag här? Förlåt...förlåt för att jag missar din dag.

Älskar dig förevigt.
xxx

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Naw tack va snäll du är :) glad jag blir!

Hoppas du har en underbar dag.

2008-06-25 @ 15:29:28
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0