Tokig bok...

Jag läser en bok som jag fick av min älskade mormor innan jag åkte tillbaka till England, jag fick även en blomma
som jag tror hon kallade ' forget me ej' vad dens riktiga namn vet jag inte, men den ligger forfarande pressad i min bok.
Ursh vad jag älskar dem, min mormor och morfar de är bara för härliga.
Är inte äldre människor väldigt vackra på sitt sätt? Deras rynkor liksom klär dem man ser att det left sitt liv på deras vis pricis som vi lever vårat på vårat sätt.

Hur som heslt den här boken som jag fick heter ' Ps jag älskar dig' och är skriven av en Cecelia Ahern, den är helt otrolig!
Den har fått mig att börja gråta lika många gånger som den har fått mig att skratta och det är ett par gånger nu.
Sam tror att jag är lite halft retarded. Jag kan ju understryka att jag har min mens nu och är lite extra känslig.
Den är hemsk samtidigt som jag inte kan sluta nu mitt i allt, sida 233 och det har tagit mig ett bra tag med tanke på att jag var tvungen att sluta när tårarna tog över.

Det var bara de ska ville säga, om ni vill bli lite efterblivna för en stund, LÄS DEN!
Tokig bok som konstigt nog får mig att tänka på evig vänskap, ursh vad jag saknar mina änglar där hemma i Sverige.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0