oppssssss...

Lite pinsamt i dag på jobbet, Chris var jätte glad och tjoa åt mig när jag kom.
-Vilken match!
Jag - ehhh jaa *kliar mig i huvudet* vilken match..?
- Va? Du skojjar tittade du inte på Sverige-Grekland?
Jag - Åhh fotboll??
-  Ja fotboll! (som att de är det mest självklara i hela vida världen) vilket mål den där ibrahimo-killen gjorde!
Jag - ja visst e han grym!
- (ännu gladare och mer exalterad) Ja vilket måååål!
Jag - Vem vann!? vem vann!? (smittad av hans glädje och energi)
- 2-0 till sverige, vilken sopa du är som inte tittar på fotboll när sverige spelar och allt! (tittar argt på mig och går sin väg)

Där står jag stolt men ensam kvar och ler för Sverige, you go swedish fotball!
Jag skäms, fy vad illa av mig.
förlåt jag lovar att hejja nästa gång....

xxx kath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0