Varför sitter jag här?

När det är så fint väder?
Svaret är ganska simpelt, Jag är bakis.
Fy fasiken va kul vi hade igår, röjjde gärnet!
Man mår som man förtjänar men det var det värt ska ni veta!

Jag och sofie satt på Melanders bakficka igår och chillade, började värma upp oss ordentligt.
Började bli mer och mer laddad, Johanna kommer och möter upp oss och efter många om och med på tånnelbanan
(what a fuck hände där igentligen) så hamnade vi på utekompaniet.
As always tänkte jag säga, men det e faktiskt mysigt där.
Avslutade kvällen på Sture, vilket blev så himmla bra pga sällskapet och energin som flödade!

Stackars Sofie jobbar idag och Johanna är på väg ut på en golfrunda.
jag sitter här och försöker ladda för lite friskluft och sol.

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0