så sprutar tårarna igen.

Sam lovade mig att höra av sig så fort våra kompisar skulle få sin bäbis.
I stället hör han inte av sig alls på flera dagar och självklart får jag reda på det på annat håll.
(våran kompis mamma).
Jag försöker nå honom varje dag tills idag.
Han har redan själv varit där och hälsat på bäbisen och allt men inte hört av sig till mig, hans försvar är att
han inte har så mycket pengar!?
-Så mycket pengar. alltså så har han lite pengar men det är inte värt att använda på mig?
Fy fan va ont det gör att älska den här människan, så fruktansvärt arg jag är just nu, men framförallt
besviken.
Hade han ringt mig hade jag ringt upp och det vet han.

Sen säger han att det inte är någon ide, för jag bor i sverige och han bor i England.
ehh Godmorning sunshine!? Insåg vi det nu?
Efterbliven, ursh va arg jag blir.

Endå kan han ringa mig mitt i natten och säga att jag är så känslo kall för att jag är ute och festar och ''drar hem killar allredy från krogen''.
Vilket gör mig rasande för jag har inte knullat en jävel sen jag kom hem och visst jag har varit ute men de är ju för att
försöka dränka mina sorger och saknaden efter honom.

Jag har varit hemma i typ fyra timmar och jag känner mig redan helt otroligt ensam och övergiven.
What to do?

How am I supose to live whitout him?

Fuck you allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0