rehab

Jag känner mig helt tom, mitt huvud är typ fyllt av snor och det dunkar på rätt bra.
Min röst är död och strupen e torr.
Jag ska iväg på rehab.

I morgon vid 19 tiden går färjan över till Finland.
På båten möter vi upp mormor och morfar för att sedan ta oss upp till gammelfarmors stuga.
Det är alltså min mammas farmor som bor där uppe på landet någonstans i skogarna.
En väldigt gammal otroligt söt dam, ni vet ju va jag tycker om de äldre och deras söta rynkor.

Sedan stannar vi där några dagar för att sedan ta oss över till sverige igen för att hälsa på min farmor i det
Norrländska skogarna.

Detta kommer säkert bli en trevlig resa.
Jag tror personligen jag kommer att få damp.
Men I know I need to do this.
Frisk luft i lungorna, avstånd från alkoholen, party kvällar och allt annat tjaffs.
Nu kommer jag få tid för mig själv och tänka, det som jag så hårt har undvikt.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0