idiot

Jag är stan största idiot när det kommer till hårfärgning.
Jag får för mig att jag ska färga och det slutar alltid med att jag ångrar mig.

Nu sitter jag här med mörk hårfärg i håret och väntar...
Har redan fått snygga fläckar på ryggen som inte går bort, *suck*
Hur många gånger har jag inte färgat håret nu?
Och när ska ja lära mig?
Lindsay vart är du när man behöver dig?

Varför hettsar jag med mörk färg när de e sommar och de borde va ljust?
Ja där har vi antagligen svaret, borde man något göt man tvärt om.
Släpp nu fram fyra åringen allihopa!

Snälla gud i himmelen kan vi inte låta katten bli nöjd för ovanlighetens skull?
Så slipper vi sluta som Brittan.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0